09 februari 2006

Al die toeters en bellen, heeft dat zin?

Reactie op een bericht van Fred Zelders: Ik doe met je mee!
Ook ik heb me lange tijd laten leiden door wat technisch mogelijk is: bloglines, feeds4all, tagcloud, flickr, frappr, technorati en noem maar op.
Toen ik deze week zag wat sommige bloggers met Cocomment deden kreeg ik zoiets van: waanzin, waar zijn we mee bezig? De aandacht wordt in sommige gevallen volledig weggetrokken van de inhoud naar de sidebar(s).
De meeste dingen heb ik zelf alleen op de MainorArchivePage staan, maar hoeveel bezoekers klikken door naar de permalinks?
Dus, tijd voor de grote voorjaarsschoonmaak! We gaan opruimen, en misschien gooi ik Google Adsense er ook wel uit, alhoewel ik het geweldig vond dat ik allemaal advertenties kreeg van tandtechniekers en reisjes naaar Turkije toen ik een bericht plaatste over mijn kaakontsteking!
Ben benieuwd wat jij uiteindelijk laat staan. Less is more... No more bling-bling. Misschien nog een mooie (nieuw te ontwerpen) KISS button om te laten zien dat wij meedoen met de actie.
Groet,
Willem
PS: Jij bent voor Cocomment, maar ik moet reageren via een mailtje, dus stuur ik dit bericht maar als bcc naar mijn eigen weblog, als mijn eigen manier om mijn commentaren in beeld te houden...