Laat ik net nog even de hond uit, kruist er een pad mijn pad.Wat is er toch aan de hand in Nederland, dit is toch niet normaal in de winter?
Laat ik net nog even de hond uit, kruist er een pad mijn pad.
Nu ben ik deze week toevallig twee keer naar het theater geweest:
Heb je nooit last van allergie, dan kun je nu weer wegklikken...
Maar natuurlijk wilde ik ook een computergadget, dus heb ik nu heel geeky een soort USB stick met flexibele aansluiting aan mijn notebook zitten die mijn directe omgeving doorlopend voorziet van gezuiverde lucht. Tenminste.... dat zegt de verpakking.
Gezellig oud en nieuw vieren met een aantal vrienden is toch altijd iets speciaals. De een zorgt voor champagne, de ander voor oliebollen en de jongen met het meeste geld mag het vuurwerk regelen. Wat me wel opviel gisterenavond is dat na 23.00 uur eigenlijk geen televisie meer gekeken werd, maar vrijwel iedereen zat te sms'en. Het mooiste moment echter vond ik zelf vlak na twaalven, toen iedereen naar buiten was om het vuurwerk af te steken, en ik met een trillende hond op schoot keek naar een optreden van Ramses Shaffy bij Paul de Leeuw, waar hij "laat me" zong... Prachtig!