28 november 2006

Alomtegenwoordig?

Sorry lezers, maar na een avondje Noord Nederlands Toneel ben ik niet echt meer in de stemming voor een boeiend bericht.
En als ik kijk naar het ingeleverde huiswerk word ik daar ook niet vrolijk van.
Alomtegenwoordig...
Ik heb daar even op gegoogled en kom dan op sites waar ik anders echt nooit zou komen.
Steeds bij de hand...
Het dekt de lading, maar of ik dat nu lekker vind bekken?
Voor iedereen die m'n bericht van gisteren gemist heeft: ik ben op zoek naar een goede Nederlandse vertaling van het begrip "ubiquitous".
Op dit weblog zit zoveel kennis, daar moet toch wat beters uit komen?
Ik ben gaan zoeken bij Google afbeeldingen op het woord en kan kiezen uit ontzettend veel plaatjes. En wij kunnen het met onze woordenschat niet een naam geven? (klopt, ik zelf dus ook niet..)