05 november 2006

iTunes alternatieven?

Na een weekje stoeien met m'n iPod in combinatie met iTunes moet ik tot de conclusie komen dat iTunes en ik elkaar niet zo goed begrijpen. Ik begin me zelfs en beetje een "digital native" te voelen. Het programma dwingt me op een manier te denken die ik niet gewend ben. Nu was ik natuurlijk een simpele MP3 speler gewend die je gewoon via USB aansluit en dan via Verkenner beheert, maar ik had gehoopt dat iTunes dan nog simpeler zou zijn. Voor mij niet in ieder geval. Ik heb het gevoel dat ik geen baas ben over het ding. Eenmaal aangesloten blijft hij knipperen en zeggen dat ik niet mag loskoppelen. Betekent dit dat ik iTunes dan ook niet mag afsluiten? Zo zijn er meer dingen die me aan het twijfelen brengen.
Zoeken via Google op: "iTunes alternatives" leert me (gelukkig) dat ik niet de enige ben. Ik heb nu Yamipod (yet another iPod manager) gedownload en ga daar maar eens mee stoeien. Trouwens, toen ik vanmorgen iTunes startte bleek er weer een update beschikbaar. Dan mag je even 35 Mb downloaden. De Yamipod download is nog geen 5 Mb groot, dus dat kan niks zijn....
Iemand dezelfde of andere ervaringen die hier gedeeld kunnen worden?