27 januari 2007

Qtek en notebook

HPIM2385Heb je geen verstand van- of zin in techniek, dan hoef je dit bericht niet verder te lezen.
Wil je me helpen of ben je ook benieuwd naar de oplossing, dan heel graag!
Over een week is het weer zover: Ik ga met een groep leerlingen van de opleiding Sport en Bewegen mee naar Oostenrijk voor een "lesweek op locatie".
Vorig jaar bleek in de jeugdherberg geen internet voorhanden en dat zal dit jaar niet anders zijn.
Nu weet ik dat het mogelijk moet zijn om je notebook met je mobieltje te verbinden om op die manier verbinding te maken met internet. Ik krijg het alleen niet voor elkaar. Kom er keihard achter dat ik van veel dingen een beetje weet, maar van sommige dingen helemaal niks. De schaamte overwonnen plaats ik nu maar een oproep hier in de hoop dat iemand de oplossing wil aandragen!