10 oktober 2007

Aanschouwelijk vaardigheidsonderwijs

Een meer ouderwetse term kon ik niet zo snel bedenken als title voor mijn presentatie en ik gebruikte hem natuurlijk om de kijkers op het verkeerde been te zetten.
Uiteindelijk is de upload naar Slideshare ook gelukt en kun je hem daar bekijken en natuurlijk ook downloaden. Ik heb de presentatie ook opgenomen op m'n iPod en hoop de audio nog te koppelen aan een slidecast.



Slide 13 is helemaal zwart, maar dat komt omdat daar een filmpje in getoond werd.
Dat filmpje staat hier.



Verder heb ik de presentatie ook bij scribd.com neergezet.
Tenslotte wil ik graag verwijzen naar het prima verslag van Wilfred Rubens op zijn weblog en binnenkort verschijnt er ook materiaal op het NNOAL weblog.
Ik moet het hier helaas nu bij laten, want weer verder met de voorbereiding van m'n volgende "show".
Voor alle duidelijkheid: Mijn presentatie mag gedownload en hergebruikt worden onder de genoemde voorwaarden!