09 april 2006

Presentatie workshop nu beschikbaar

Meestal komen de powerpointbestanden na een presentatie op een zeker moment ergens beschikbaar (als je geluk hebt). Ik draai het om en zet hem nu alvast online! Dit is de presentatie die ik woensdagavond ga gebruiken bij de hands-on workshop die Pierre en ik samen gaan verzorgen op de tweejaarlijkse IT conferentie in Veldhoven.
Online bekijken
Voorstelling downloaden
Daarnaast zullen Pierre en ik een speciaal daarvoor ingericht weblog bijhouden. Houd deze vanaf woensdag in de gaten of zet de feed alvast in je RSS lezer.
Vraag: Neem je de moeite om de presentatie door te nemen en kom je dingen tegen die niet kloppen óf die je niet duidelijk (genoeg) vindt óf heb je aanvullingen, laat het me dan weten.
De hand-outs print ik op het laatste moment, dus ik kan nog wijzigingen doorvoeren.