04 april 2007

Verlanglijstje

HPIM2768"Wat wil je hebben voor je verjaardag?"
Een vraag die ik ieder jaar moet beantwoorden maar waar ik nooit een antwoord op wist. Meestal koop ik gewoon wat ik nodig heb (en betaal altijd teveel). Maar nu heb ik toch een wens die jullie allemaal kunnen helpen vervullen!
Op 5 april word ik 55 jaar en daarom zou het me geweldig lijken als ik 55 reacties krijg op dit bericht!

"En wat nu als er maar 5 reageren?" zei m'n vrouw daarnet. Tja, dat is het risico... "Jij kan ook een keer reageren" was m'n antwoord.
(Even tussendoor: heeft je eigen partner ooit op jouw weblog een reactie achtergelaten?)

Maar goed mensen, vier het met me mee en laat het blijken door een korte, lieve, leuke en/of originele reactie!
Kom ik niet aan de 55 dan beraad ik me op m'n ego en m'n toekomst....
De reactie die mij het meest aanspreekt krijgt in plaats van een gebakje een usb stick toegestuurd. (kunnen we er nog eens over bellen)
Bijgaande foto maakte ik vanmorgen toen ik langs het Beatrixtheater liep:
It's a brand new day!