09 april 2007

Wie heeft een elastiekje?

Na een lang weekend vrij ongericht en onbelemmerd surfen wordt het tijd om even de balans op te maken. Ik zit onderussen op zo ontzettend veel verschillende netwerken, platformen, communities en noem maar op dat ik echt niet meer weet wat ik waar aan het doen ben, welke wachtwoorden ik gebruik(t heb) en ga zo maar door. Zo krijg ik bijvoorbeeld steeds meer mailtjes met de melding dat mijn Nayms profiel bezocht is. Ik weet niet eens waar ik daarnaar gelinkt heb!
Ik ben druk aan het Twitteren, zit op Hyves, op LinkedIn, bij Orkut, MyBlogLog, EduSpaces, MSN, gebruik SkypeChat, maar ook Gtalk en via Meebo AIM (en dan vergeet ik m'n Mac account en bijbehorende ruimte voor het gemak even). Laat meerdere mail adressen samenkomen op m'n Gmail account, houd verschillende weblogs bij met bijbehorende Flickr accounts maar doe ook nog wat met Picasa online albums.
Er moet toch iets zijn (of heel snel komen) om dat allemaal aan elkaar te knopen?
Welke oplossingen hebben jullie hiervoor bedacht?