31 december 2007

Ik wens jullie het allerbeste in 2008!

Trendmatcher bouwt New YorkOp de valreep nog een laatste bericht in 2007. Niet om de balans op te maken, te memoreren hoeveel berichten er geplaatst zijn, hoeveel reacties er waren enz. enz.
Ik houd niet van (publiekelijk) achterom kijken, alhoewel je daar soms veel van leren kan.
Ook waag ik me vanavond niet aan voorspellingen voor het komende jaar. Ik sta open voor alles en laat het lekker op me afkomen.

Wel wil ik jullie allemaal bedanken voor het volgen van m'n weblog! Het is dankzij jullie dat ik de energie en vaak ook inspiratie vind om iedere keer weer met wat nieuws te komen. Een speciaal bedankje natuurlijk voor iedereen die de moeite heeft genomen om te reageren op berichten. Het is juist door deze reacties dat veel berichten extra waarde kregen...

Ik hoop jullie ook het komend jaar als bezoeker te behouden!

Op de foto de puzzel die we net af hebben gekregen. Het is inmiddels traditie dat we ieder jaar met de kerst beginnen aan een puzzel van 1000 stukjes die dan vóór de jaarwisseling af moet zijn. Bewijs dat ik de afgelopen week écht m'n gedachten verzet heb!