20 maart 2008

Van leren 1.0 naar leren 2.0

Tja, ik kon geen betere titel bedenken voor m'n laatste presentatie. Gisteren heb ik hem gebruikt voor een masterclass bij Kennisnet en vandaag voor een masterclass op een studiedag voor docenten en medewerkers van de sectoren welzijn en handel bij ROC Nijmegen. Dat was nog stressen vanmorgen want ik heb een uur stil gestaan in een file bij Zwolle. Zag m'n presentatie al de mist in gaan, maar gelukkig had ik een mobiel nummer van de organisatie (complimenten!) en kon ik doorgeven dat ik wat later zou zijn. Ik weet niet hoeveel bekeuringen ik na Zwolle heb opgelopen, maar om 9.30 uur draaide ik het terrein op van het ROC en om 9.35 uur ging ik van start met de presentatie: 95 slides in één uur!
Jammer dat je via Scribd niet de filmpjes en de animaties ziet. Helaas had ik geen tijd om m'n verhaal op te nemen, dus er is geen audio.

Read this doc on Scribd: masterclass


Gisteren bij Kennisnet had ik zelf een switch meegenomen zodat ook het Macbook aangesloten kon worden en ik de presentatie kon streamen naar Ustream.tv
Helaas ging ook dat fout zodat slechts een klein gedeelte bewaard is. Dus moet ik deze presentatie nog wel een keer ergens geven om hem goed te kunnen opnemen. De plaatjes alleen zonder het verhaal eromheen zeggen namelijk niet genoeg ben ik bang voor...