25 april 2008

Mijn avond is weer goed!

Ze zijn er dus wel degelijk:
Jongeren die actief bloggen, zich interesseren voor web2.0 zaken en zelfs onderwijs!
Vandaag kwam ik via een bericht op Twitter terecht op het weblog van Jeroen Gerth en was blij verrast over wat ik daar allemaal tegenkwam. Lees bijvoorbeeld eens zijn bijdrage over Web 2.0 en (middelbaar) onderwijs. Via de reacties klik ik door naar blogs van leeftijdgenoten die ook allemaal interessante dingen te melden hebben.
Dus waar ik het gisteren nog had over veertigers en me realiserend dat ik zelf een gevorderd vijftiger ben stel ik vast dat we het stokje straks wel degelijk kunnen overdragen aan een volgende generatie! Hoe komt het dat ik ze nu pas ontdek? In ieder geval heb ik er sinds vanavond weer een paar feeds bij én het gevoel dat ik de komende week rustig wat gas terug kan nemen...
Het toeval wil dat Jeroen vlak bij mij in de buurt woont en binnenkort heb ik dus mijn eerste twitterdate!