19 oktober 2009

Snow Leopard voor het onderwijs

In mijn vorige bericht meldde ik geen prijzen te kunnen noemen van Apple software voor het onderwijs, gewoon omdat ik niet wist dat die er waren.
Sorry mensen, ik weet ook niet alles!

Maar gelukkig kwam er al snel een reactie dus daarom, voor de volledigheid, er maar gauw een apart bericht van gemaakt:

Apple levert Mac OS X 10.6 Snow Leopard voor € 29,00 wanneer je voldoet aan de volgende voorwaarden:
Je bent 18 jaar of ouder en student aan een universiteit, HBO of andere onderwijsinstelling, leerkracht - of anderzins werkzaam in het onderwijs.

Volg daarvoor de volgende stappen:
ga naar www.apple.nl en kies boven in de balk "Store". Scroll dan helemaal naar beneden op de pagina naar de link "Store voor onderwijs". Geef aan dat je ouder dan 18 bent en in het onderwijs werkzaam en je mag de winkel in. (bron, bedankt Pierre!)

Mocht je nu onwetend en enthousiast gelijk deze stappen volgen en die software kopen dan moet ik je voor de volledigheid wel melden dat deze software alleen draait op Apple computers! Het eerder genoemde Windows en Linux draait op allerlei computersystemen...