20 december 2006

Dé no-worries oplossing

Toen ik vanmiddag het bericht bij Pierre las dacht ik: "Waarom ook niet. Ik druk gewoon op die migratieknop".
Blogger meldde dat het wel "even" kon duren, maar toen ik vanavond nog niet bij m'n Blogger account kon werd ik toch wel wat zenuwachtig. "Het zal me toch niet gebeuren dat het noodlot ook bij mij toeslaat" dacht ik. Maar als dit bericht geplaatst wordt is dat het teken dat ook ik nu met dit weblog gemigreerd ben naar de nieuwe omgeving!
Don't worry, be happy!
Als dit goed gaat is dit voor mij hét bewijs dat je ook zonder kennis van servers en PhP scripts prima een (low-profile) weblog kunt bijhouden. Behalve af en toe een beetje vertraging heeft Blogger me tot nu toe nooit in de steek gelaten en ben ik nooit "alles" kwijt geweest. De eerste winst is dat ik nu ook tags kan toevoegen. Dat zal ik me wel moeten gaan aanwennen...