16 december 2006

Jeetje Willem

Die anonymous begint onderhand knap annoying te worden!
"Na je stunt met het statief dacht ik dat je wat voorzichtiger zou gaan worden.
En een kindercomputer met 60 educatieve spelletjes...... iets voor een basisschool?
TRENDMATCHER WORD EENS WAKKER!!!!!"

Ik denk dat het een vrouw is, want ze begrijpt me niet én ze leest niet goed. Juist bij die kindercomputer stelde ik de vraag of zoiets nu wel of niet verantwoord is. Terecht stelt ze dat karaokemachines al lang bestaan (en zij ook, getuige het feit dat ze al 15 jaar geleden ermee werkte) maar wat ik signaleer (en leuk vind) is dat er nu een webcam in zit.
Ook mijn "stunt" met schouderstatief heeft ze niet begrepen. In dat bericht zeg ik notabene zelf: "Opnieuw gaat het me nu niet zozeer om de opname als wel hoe het is om met materiaal van 2 camera's te werken". Dat schouderstatief heb ik al 15 jaar en daar is dus niks nieuws aan.
Dus beste anonymous: Geef mij een link naar een presentatie die jij geeft over iets dat je leuk vind om te laten zien en ik zal je een inhoudelijke reactie geven die wat toevoegt en waar je wat aan hebt. Wees dan ook zo flink om je naam erbij te zetten zodat de rest kan meelachen:-)
Tot die tijd hoop ik dat je wat langer nadenkt voordat je me om half twee 's ochtends wakker houdt. Tenslotte zijn er weinig vrouwen die dat lukt... maar daarover later meer.
Zoals jullie zien lieve lezers, in tegenstelling tot de oproep om wat voorzichtiger te worden roept anonymous het tegenovergestelde in mij op, maar zonder haar hadden we nu niet zo'n onzinnig bericht gehad!
Nu dus graag een stemming: Bij een meerderheid van stemmen dienen we een motie van wantrouwen in tegen onze anonymous waardoor ze of zal moeten aftreden, of zich een andere rol zal moeten aanmeten. Ik stem voor aftreden.