22 december 2008

Tot volgend jaar!

Eindelijk, vakantie!
De koffers zijn gepakt en morgenvroeg vertrekken we naar Israel om onze zoon op te zoeken. Als het goed is staat er morgenavond een auto voor ons klaar waarmee we lekker door het land gaan trekken. Meer dan 30 jaar geleden deed ik dat nog op de fiets! Ik ben benieuwd hoeveel er veranderd is en wat en wat ik nog zal herkennen.

Verwacht op dit weblog de komende twee weken geen berichten. Natuurlijk gaat m'n netbook mee, maar ik probeer de komende tijd even niet aan ICT en onderwijs te denken.

2008 was een jaar waarin veel gebeurd is. Ik ben niet zo goed in statistieken, hier dus geen overzicht van het aantal postings en alle reacties die daarop gekomen zijn. Ook kijk ik liever vooruit dan naar het verleden, maar teruglezend zie ik veel berichten over prachtige nieuwe ontwikkelingen, echter er waren natuurlijk ook wat dieptepunten...

Over twee weken pak ik de draad weer op.
Ik wil alle lezers bedanken voor de inspiratie die ik ontvangen heb via de vele reacties op m'n weblog en tips die ook vaak via e-mail binnenkwamen en hoop dat jullie dat in 2009 blijven doen!

Ik wens iedereen heel fijne feestdagen toe en een goede jaarwisseling!